Biri domaltıyor biri sikiyor grup

ela ve hafif kısık gözleri vardı. herkesin kafası güzeldi. Benim yerime, karım verdi adamların viskilerini. O kocaman siklerini götüme de sokmak istemişlerdir. Nazmi tam bir erkekti. Bereket ki, Diop o anda girdi devreye ve karıma birşeyler sordu İngilizce. ? – Hem de nasıl. Arabada hiç konuşmadık. Viskilerimizi ısmarladım. İyice kıvama geldikten sonra bende hoplayan yengemin amına girmiştim. Bütün bunları hakettiğimi düşünüyordum. Sadece boxerla kalmıştı. İkisiyle de belim geldi biliyor musun. Beyler, bu olay burada yaşandığı gibi burada kalacak. Ağzım o kadar kurumuştu ki, bir şey söyleyemedim ona. canan çorabını ve tangasını çıkardı. Nazmi, Bahar’ın türbanlı başını tutmuş, dudaklarını öperken, Bahar da ellerini Nazmi’nin boynuna dolamıştı. hoşlanıyor muydum? bilmiyorum baktığın zaman iyi bir aile kadını olabilecek gibiydi ama seks ve cinsellik işin içine girince eliften ne beklenebilirdi. bir iki tane açtım. kendimi gevşettim çünkü bu benim hep hoşuma gitmiştir. Benim için ilk olan bu tür konuşmalar nedeniyle heyecanlanıyor ve kalbimin hızlı bir şekilde küt küt atmasına sebep oluyordu. Bahar’la ben, ikili koltukta oturuyorduk. Yarı yolda karşılaştık. ve saksoya başladı. Tüm vücudu, sırım gibi adeleliydi. Yarım saat falan sonra idi ben artık yatacam sabahta işe gidecem hadi yatalım dedim. Ah sevgilim bir bilsen ne kadar büyüktü ikisinin de siki. Patlıcanı bastırmaya başlayınca, amının dudakları gerildikçe gerildi. Ben de rahat durmuyordum, kemerini çözüp pantolonu aşağı inince, işim daha da kolaylaşmıştı. Kocasını, 5-6 yıl önce kanserden kaybetmiş, kızıyla birlikte yaşıyordu. . . Zorda olsa ayağa kalktığımda, hem amımdan hemde götümden ‘Çarr çurr!’ diye döller çıkmaya başlamıştı. sabaha karşı 04 sıraları biz ve bizden başka bir masa kalmıştı meral iyicene kafayı bulmuştu barmen genç daha fazla karımla ilgeliniyo kulağına bişeyler söylüyodueşim bi ara lavaboya gidicem dedi beni kaldırma kendin git dedim o ara diğer masada kalktı biz kalmıştık bir duble daha rakı söyledim fakat 15 dakka olmuş meral gelmemişti merak ettim lavaboda istiframı ediyo diye lavaboya yöneldim eşimin inleme sesleri geliyo adeta bağırıyodu içeri girdim şaşırdı karım meral lavaboya eyilmiş barmen genç arkasında hızla içine girip çıkıyodu karım acıyo dedikçe barmen dahada hızlı vuruyodu benim gelmem barmeni hiç etkilememiş sokmaya devam ediyodu karıma çok heyecanlanmıştım birden aletim kazık oldu boşalıcak gibi oldum karım bir gencin altında sikiliyodu çok hoşuma gitti 3 defa boşaldı o 15 dakka içinde karım karım 25 dakika kadar götünden sikilmiş hiç hali kalmamıştı barmen 3, postayı inleyerek boşaldı ve aletini çıkardı görünce şok oldum 20 cm den fazla çok kalın bir yarrak karımın götünden hafif kanlı çıkmış sallanıyodu karım doğruldu fakat zor duruyodu ayakta belliki canı çok yanmış götü genişlemi kızarmış bacaklarında barmenin spermleri akıyodu. Kasıkları vıcık vıcık bel içindeydi. Oldukça uzun olan patlıcanı içeri doğru bastırdığımda olanlara inanamadım. Çayı demledikten sonra karşılıklı oturup içmeye başladık. Evet anlamında başımı salladım. Ama fazla beklememe gerek kalmadı. Gözleri açıktı gerçi ama, iyice kaymıştılar. Car cur, zart zort sesleri arasında içimdeki döller tamamen çıkmıştı. Deliğin kahverenkli ağzı anlaşılmıyordu bile. . Yatak odasından gıcır gıcır sesler geliyordu kulağıma ve boğuk boğuk inleme seslerini bozan, iki erkeğin öküzümsü sesleri. . . “Kusura bakma Kemal’cığım, bir an dalmışım işte!” dedim. sikim hiç inmedi diyebilirim. Oda telefonuna baktıktan sonra. Tamam, 69 pozisyonu, karşılıklı oral seks çok zevkliydi, fakat artık bir saniye bile dayanacak halim kalmamıştı, sikilmek istiyordum. Yengem iyice bayılmıştı. ” Dedim ve ben yengemin götünden çıktım. Ben de, Ne yani, gücü kuvveti yerinde, (kolumu gösterek) bu kadar yarrağı olan bir adamla evlenmek istemezmisin? dedim. Nazmi, “Aşkım, alttan alttan sana bakıyorlar. geldiğinde havlusu üzerinde sarılıydı

Sure:
Etiketler: ,,,,

Category:

Lezbiyen pornosu

Leave a Reply