Hindistanlı zenci kızı kucakgında hoplatıyor

En iyisi falan derken bana seni boşaltabilirim istersen elimle dedi peki dedim. Yalnızlıktı bekarlıktı falan derken eve geldik. Hesabı ödeyip çıkarken daha birayı bitirmemiştim dedi. Annem; sıkılmazmı abi o yüzden geldim ya buraya dedi. biraz kaldik oyle. kapi acikdi. O an birden irkildi ama ben hemen dudaklarına yapıştım. ne bu ne oluyor dedim. Mağazada gördüğüm o string külot şimdi Pelin in üstünde tüm seksiliği ile beni azdırıyordu. Sonra aletimi yalamaya başladı ve çok büyük dedi zorlanacağını anlamıştı. cikardim ve beline doru bosaldim. Babam hemen yanıma geldi, ne yapıyorsun sen, neden uyandın felan diye kızarken annem çocukla uğraşma ver kamerayı gel dedi. o sırada mesut köklemiş devam ediyordu. annesinin ciplak fotolarini gosderiyordu bana. yavas yavas gitdim canin odasina doru. . sıcacık sıvı götümün en derininde içime doğru akıyordu. inanilmaz bir zevk yasiyordum. Suratımı gizleyerek tabiki. . Mesela ayakta onu dinlerken ellerimi önce beline koyup sonra kalçasını okşuyordum, otururken yanına sokulup elimi omzundan sallayarak göğüslerini okşuyordum, arkasından sık sık dayanıyordum zaten ve bütün bunlar bizim için artık normal olmuştu fakat ben yüzyüze ve ikimizde tam bir bilinç halindeyken sevişmeye can atıyordum, aynen aylar önce oğluyla onu gördüğüm gibi, bunları kafamdan çıkaramıyordum ve çok çok yol katetmeme rağmen bi adım daha atamıyordum. Fakat zevk duygusu gittikçe yükseliyor, her şeyin üstüne çıkıyordu. . Minicik string külotunun üstünden koklayıp öperek bacaklarına doğru indim. Hiç ileri git gel yapmıyordu ama dilinin inanılmaz hareketlerini sikimin kafasında hissetmeye başlamıştım. O sırada vajinamın sırılsıklam olduğunu fark ettim. yarin yapariz. çok geçmeden benim azgınlıgım yeniden canlanmaya başlamıştı -Seni sınırsızca sikmemi istermisin -Nasıl yani -bir yerin kaldı girmediğim -Kukum? -evet kukun -Acırmı? -en fazla götünden siktigim kadar, ama bundan daha zevk alacaksın -Bi bira daha içebilirmiyim Kalkıp dışardan 2 bira aldım çadıra gelirken ogluma baktım uyuyordu, çadıra döndüm Aysimaya uzattım aldı ve yarısına kadar kafasına dikti -Ne oldu kız -Çok susamışım, az önceki içtiğim şey çok tuzluydu susattı dedi ve gülüşmeye başladık. On dakika sikti annemi böyle. ve bu rekabetin sebebini bulmaya calisiyordum. . Elimdeki şarap şişesini, poşeti mutfağa bıraktım. Bu esnada hiç beklemediğim bir anda benim ufaklığı eline aldı ve sıvazlamaya başladı. . 1-2 dakika sonra sanki kızım pembe düşlerde gibi bir ayağını karnına doğru çekmeye çalıştı bende hafifçe içinden çıkmadan üzerinden kalakararak izin verdim. . Önce amının dudaklarını ayırarak yalamaya başladım ve bir elimle göt deliğinin üzerinde aşağı-yukarı parmağı hareket ettirmeye başladım. Ben odamda kitap okurken bi ara annem geldi Oğlum Fatma teyzen seni soruyor, gelecek misin ? dedi. Can yanımdan kalkarken elinden tutup nereye gidiyorsun gel buraya canım dedim. . -Kerem. gece saat2e geliyordu. . Gecenin ritmi başlamış insanlar eğleniyordu. kapi acikdi. Can: o zaman yarin yine gel Ben: annen rahatsiz olur her gun her gun. onlar havuzda oynarken mesut kokteyl hazırlamaya başladı ve bana bir ilac göstererek sorun olmaz dimi dedi, ne diye sordum sadece azdırıcı dedi bir zararı yok dedi. kutudan bir parmak vazelin alıp götüme sürdüm ve parmağımı sokup çıkarmaya başladım. Aysima nın rakıda yanakları kıpkırmızı olmuş mayışık bir şekilde karşımda bacaklarını açmış babasının omuzuna kafasını koymuş sürekli babasına şakalar yapıp gülüyordu. Sanki dilimle siker gibi iyice kayganlaştırdım. alışmıştı sik ben diye inledikçe siktim. iyi bak az sonra bu yarak ile kızını kanaacağım dedi. ben yine soktaydim. içimden serin sular aktı sanki. ben su ocmeye gitdim

Sure:
Etiketler: ,,,,

Category:

Rus pornoları

Leave a Reply