Ilk Deneyim…

İçime ilk girmeden önce ona bakire olduğumu söylemek zorunda hissediyordum kendimi ama söylersem içime girmekten vaz geçebilirdi o yüzden ben babama “baba ben bakireyim” diyene kadar babam yarrağının baş kısmını içime sokmuştu bile. Sitedeki tiplerden bahsederken oturduğu şezlongun yanına kadar geldik. Tamam zeynepim seni sikicem hadi eteğini kaldır ve içine al onu dedim. O arada gözleri faltaşı gibi açıldı. Kilotunu yana çekip sikimi amını içine yerleştirdi. Bu sırada :-ben korkuyorum, dedi. adnan abiye; ahh adnan hareket güzeldi kalçamın gerildiğini beliminde sıkılaştıgını hissediyordum dedi. çok guzelll. Ablam ordan elbisleri kucağında yukarı çıktı. Lekeli yeri iyice silmişti. Saat 19. Bütün gün ayaktaydım, geleni geçeni izledim, yaşlılara bankamatikte yardım ettim falan dedim. Kahvaltımızı yaptık ben işe gitmedim hafta sonları tatildeydim. annem aletine bakakaldı adnan abinin. diyor ven iyice dilimi sokarak emiyor yengemi çıldırtıyordum. . O gün babam yanıma geldiğinde onu ilk hissettiğimde ne yalan söyleyeyim biraz şaşırmışta olsam neticede babam olduğu için kısa sürede bu farklılığa alıştım ve babamla koyun koyuna yatmaya başladık. Boş ver takma kafana ağabeyin abartıyor dedi. Nefessizde kalmıştım birazcık iyi geldi. . Sabaha karşı evden ayrıldım. annem eğildi ve sallamaya basladı. ahhh. Çok isterim diyince aletime yaklaştı. Annem kaçam bakışlar atıyordum. Zaten erkek arkadasi olacaginida sanmiyordum. Diğer memesini de çıkardı bana gösterdi, elle bakalım dedi. Çok geçmeden beklediğimiz gibi titreyerek orgazm oldu begüm. Birkaç dakika sonra giyersin. Kollarımda birkaç kez zıplattıktan sonra yarağım amına yerleşmişti. Ardından elleri ve dizlerinin üzerine gelmesini isteyerek tekrar daldım bal kutusuna. . Bu sırada tüm vücusunu gördüm. – Çok özlemişim – Hem sikeceğim seni kaltak – Sik arkadaşının annesini – Orospu annesi. adnan abide eğilip kalktıkca daha ileri gidiyor gögüslerini oksuyor ve aletini daha ileriye sokuyordu. Bu sırada babamda aneme patlıyordu. adnan abinin elleri durmuyor bi annemin yanaklarında bi gögüslerinde oksuyor annemde adnan abiye sarılmıs sırtını oksuyordu. Diyordu. Sen azdın galiba ayıp olur şimdi dedi. Büyük bi iştahla yuttu. Ağzına viski döküp dilimi soktum. Neler yaptığımı sordu. Odaya dönerken diğer odanın penceresinde birinin oturduğunu fark ettim. Telefonunu henüz istememiştim Sevilay’ın. sokk. popon arkada olsun. -Erkeklerden korkuyorum, hem merak ediyorum, hem korkuyorum dedi. Abalmın açık götü babamı tahrik etmiş olacakki hemen oracıkta annemin götüne masja başladı. annem; ımm. . . Kabul etmek zorunda kaldım kızları eve yolladım bende kendi evime geldim. Tükürüğüyle ıslatıp eliyle sıvazlıyordu. Geçen sene yine okuldan döndükten sonra (o zamanlar lise 4 öğrencisiyim ) hemen eve gitmek için apartmana girdim. . duramam artık . Bu arada Tülin hanım kople soyunmuş her şeyi meydandaydı o şekilde bana yeter brak dedi ve murat beyin kucagına amı bana dönük şekilde oturdu ben hem Tülin hanımın amını yalıyor hem murat beyin sikini sok onu bana dedi elimle amına yarag yerleştirdim kafası girmişti yavaş yavaş ahhh uhhh sesleri havada uçşuyordu. Pelin 2 erkekle aynı anda dedi. Hızlanarak sikmeye devam ettim. Sok içime yarağını. Kendisi giyinikti

Sure:
Etiketler: ,,,,

Category:

Genel

Leave a Reply