Kadinin götüne diklemesine daliyorlar

. ooffffff. . . . Yüzünü bana dönerek sikime oturması bir oldu, ohhhhh ne güzel alıyordu yarağımı sikimin başını amının dibinde hissediyordum. Şimdi amını sikerken götünün deliğine başparmağımla baskı yapıyor, götününde bu sikişten nasiplenmesini sağlıyordum, amı daracıktı ve sikimi sımsıcak sarıyordu. kendini komik ve sevimli zanneden bir sik kafalının ızdırabından başka birşey değil. iri ve şekilli kalçası sütun gibi bacakları minicik elbisesinden gayet rahat izlenebiliyor. Biraz yorulmuştum gel salona geçelim dedi. Daha önce hiç tatmadığım bu zevk karşısında sadece ince ince inleyebiliyordum. evet uzun bi yazı oldu ama tüm ayrıntılarıyla yazmak istedim benim için rüya gibi bi geceydi güldenle artık aprtmanda karşılaştığımızda bana öyle gözlerle bakıyoki eşim bile bu kadar güzel bakmıyo inanın 🙂 uzun yazımı okuma sabrı gösterdiğiniz için teşekkürler herkese istediği gibi bir hayat sürmesi dileğimle hoşçakalın. – eveeeett. . . . Gözlerini kapattı ve teknik olarak o beni sikiyordu. Bacaklarının birleştiği yere kadar çıkınca siyah külodunun kapattığı kadınlığından derin bir nefes çekip gözlerine bakıp orayı öpüp yeniden aşağıya ayak bileklerine yalayarak inmeye başlıyordum. hiç emdinmi dedim hayır dedi eşim beni emmediği için bende onu emmiyorum istiyor ama ben hayır diyorum hem kendi yapmıyo hem benden istiyo,hafifçe başını yaklaştırdı ve aletimin başını öptü bana baktı eşin yapıyomu dedi evet dedim iyimi emer dedi hemde nasıl öldürübeni dedim ben hiç yapmadım bu ilk olacak dedi ve tekrar aletimin başını öptü ve ağzını açıp başını ağzının içine soktu çıkardı gene bana baktı nasıl dedim sıcak değişik bişey dedi ben elimle bşını aletime bastırdım ve gülden ağzını açıp bu sefer 10 cm kadar aldı içine sonra ağzıyla ileri geri yapmaya başladı açıkcası eşim kadar iyi yapamıyodu ama onun acemiliği daha bi haz veriyodu bana vermse ne olcak hep hayalini kurduğum kadın aletimi emiyodu varmı ötesi. Bu kez o uzandı cd çalara ve Gary Moore çalmaya başladı yine. İyice ıslandığını fark etmemek mümkün değildi çünkü artık klojeni dudaklardan taşmaya başlamıştı. Sert sert sikiyordu. Gary Moore du çalan ve Midnight Blues şarkısı. Kadının durumu ise muhteşemdi. Bacaklarımı omzuna dayayıp göbeğime bulaşan zevk sıvılarını parmaklarıyla sıyırıp deliğime sürmeye başladı. Ben öpücüklerimi yavaş yavaş kadıının göğüslerine doğru kaydırırken, Jose pantolonu çıkarmıştı bile. aslı ise sexi bir kilotlu corap ve tahrik edici bir sütgen giymisti. kökleeee. Bana sexi kıyafetler aldı sonra memleketine döndü . Alışık değildim buna. külotumu da. . sevişirken ben onun sikini o benm götümü elliyodu. Yanına uzanıp “hoşuna gitti mi?” diye sordum. aşkıııımmm. Biride kız arkadaşım olup olmadığını sordu. yasemin bir yandan aletimi okşuyor diğer yandan da kotunun üst düğmesini açıyordu. Tamamiyle ağzıma aldığımda ohhh çekiyordu derinden. . . yüklenerek götüne girdim. Tamam. . . bende senin eşin kıymetini bilmiyoki salak adam dedim kimi bulamaz kimi bulur değerlendiremez. tamam mı? -tamam tatlım. Gülümser eteğini sıyırıp, külodunu çıkartmadan, hafifçe araladı bacakalarını. kız kendini beceriyordu resmen. O da, Ben de ozaman bugün sana kendi fantazimi anlatayım. . hadiiii. amımı da sikkk. Eşim benimde isteğimle dekolte kıyafetler giyer. . içim titredi. evet bu kız övdükleri kadar var resmen ateşler içinde yanıyor

Sure:
Etiketler: ,,,,

Category:

Esmer pornosu

Leave a Reply