Kızı sikmek için paraya ihtiyacınız var

Yaslandı ellerini küvetin yanlarına attı ve rahat bir pozisyonda bana bakıyordu. Ben de, “Buranın havasından herhalde!” diyerek karımın külodunu çıkarıp amına yarağımı soktum. 5-10 dk sohbet edip evi terkettik. ilerleyen zamanlarda dayanamayıp evlenmeden ilişkiye girmiştik ama size şimdi bunları anlatmıycam. -Saat 10 da bitiyor efendim. Ama cesaret edip dokunamiyordum bile ona. Hemen hemen boşalmıştı ofis artık. Zeynep’in içindeki kadını ortaya çıkarmıştım belki de kadını mı yoksa fahişeyi mi? Evliliğinin kötü gidişatını bu yolla yani kocasını benimle aldatarak alıyordu kimbilir belki de çoğu kadının yaptığı buydu. Ama onu ilk gordugum andan itibaren daha once hic kimseye hissetmedigim sekilde sevgi ve sehvet hissetmeye basladim. Sabah resepsiyonda ki arkadaşların dediğine göre 200TL tip bırakmış bana. Sonunda kasıkları kalçalarıma yapışmıştı, deliğimin etrafı gerginlikten yanıyordu adeta. Kapıyı tıkladım Oda-Kahvaltı diye seslendim ve gel sesiyle içeri girdim. İnanılmaz hoşuma gidiyordu şuanda bu. İyice bastırdı ayağını, canım çok yanıyordu. Her haftasonu bi kafeye gider insanları izleyerek kahvemi içerken stres atardım. Eliyle elimi sikinin üzerine koydu ve okşa dedi. “Oooohhh, rahatladım benenişte!” dedi, fakat ben emmeye devam ediyordum. Dur napıyosun oğuz deyip ileri atılmaya çalışınca sağ eliyle belimden sarıldı sol eli hala kalçalarımda avuçlamaya devam ediyor arada tokatlıyordu. Tabi çocuğun aklını karıştırınca afalladı ama oyuna ısınmıştım. İlk tanıştığımız gün okula yakın bir kafede epey oturduk ve birbirimizi teorik olarak da olsa tanıma fırsatımız oldu. 11 de ceyda yı aldım . Artık hazırdık. Cengiz ayakta iken başımı hafif aşağı bastırarak aletini ağzıma almamı ister gibi yaptı ve ben de ona uyarak dizlerimin üstünde penisini ağzıma aldım. Nefes alma dese almayacaktım. Arkadaşlarımla buluşacağımız yere kadar ağzım kulaklarımda kıpır kıpır ama rahatlamış, gevşemiş bi hisle gittim. dedi. Fırsat buldukça ben de bunun keyfini çıkarıyor bu evli orospuyu gönlümce sikiyordum fakat yine de derin bir korkunun pençesindeydim sonuçta evliydi ve risk her geçen gün artıyordu. -Evet sanırım biraz ilgini çekmiş dedim. Hatta ara arada oturup kalkarken falan aletini duzeltir bunu da bi yere sigdiramiyorum kesip atacam sonunda diye sakalar yapardi. Göt deliğini vakumlayarak emiyor, dilimi içine sokmaya çalışıyordum. Bu sefer sokcam diyerek bir kez daha denedi ve nihayet başı girmişti. Olmazsa bugünlük bırakırız tamam canım Aşağı yukarı 5 dk sonra sızım geçmişti artık onun gidip gelmesine ayak uydurup bende popomla karşılık veriyordum -heh yavrum alıştın galiba şimdi biraz sikeyim deyip hızlanmaya başladı. Zeynep’in içindeki kadını ortaya çıkarmıştım belki de kadını mı yoksa fahişeyi mi? Evliliğinin kötü gidişatını bu yolla yani kocasını benimle aldatarak alıyordu kimbilir belki de çoğu kadının yaptığı buydu. sınıfın sonunda yazıldığım dershanede Mert ile tanıştım ve kısa sürede ona bağlandım. Ki zaten çoğuda anlıyordu. Müthiş bir şekilde zevk alıyordum. Ben yaragini agzimdan cikarmis elimle tutarken birbirimizin gozlerine bakiyorduk los isikta. Küvetten çıktı ve sen otur dedi. Ben tabi aklımda hala oğuzun bana halleneceği düşüncesiyle biraz sıkıştırayım cesaret vereyim hem diye sormaya devam ettim sen de atıyo musun – bi kaç kez attım ama tad alamadım aaaa niye la (samimiyet ilerliyor tabi la lu başladık) -ya ben biraz götçüyüm de kızlar pek yanaşmadı, bi tanesi verdi o da pişman oldu bi daha aramadı beni niye? -biraz sert davranmıştım canı yanmış ahahaha keşke ilkinde korkutmasaydın ikinci de alışkın olurdu – ne bileyim amk hasret kalmışım kontrol edemedim kendimi ahahasd diye gülerken ben birden istemeden kendimi biraz ele verdim yani ben olsam ben de korkardım deyince oğuz bi sessizlik yaşadı ben de eyvah diyerek ağzımdan çıkana utandım kendimi ifşa ediyorum diye. Beni nasıl siktiğini düşündükçe sertleşiyordum ama boşalmama izin vermediği için bir şey yapamıyordum. Donunu giymis sirt ustu uzanmisti yatakta. Karım, “Önce biraz sevişseydik ya?” dedi. ben eşlik edeyim dediğim anda gençlerden birisi bende gidecem zaten geleyim istersen yanında dedi ve sunada önce benim yüzüme baktı benden olumsuz bi tepki gelmeyince kabul etti. Boynunu emerken, “Moratırsın, fazla emme oraları!” diye mırıldandı. Ama ben kendi götümü vermenin derdindeyim bunu nasıl söyleyecektim ki. Erkek olarak girdiğim hotelde odamızda 15 dakika içinde kadınsı bir afete dönmüştüm mükemmeldim parfümümüde sıkarak onu telefonla aradım ve Beklemeye başladım . Aynı keskin ifade ve tavırla yeniden tekrar etti, beni ikinci defa söyletme bir daha, soyun diye. . Değişik pozisyonlarda seviştik ve her seferinde göğüslerime, kalçalarıma falan fışkırttı spermlerini. Sonunda kendimi parmaklamaya başlamıştım, bu deli gibi sikimi sertleştiriyor ve boşalırken çok fazla zevk almama sebep oluyordu. Bu zamana kadar abimdin ama artik her seyimsin. Yumurtalıkları bana çarptığında çok hoşuma gidiyordu

Sure:
Etiketler: ,,,,

Category:

Rus pornoları

Leave a Reply