Olgun anne oğlunun en iyi arkadaşina veriyor

inanılmaz zevk alıyordum deli gibi yalvarıyordum becer beni diye. Açt?m gelen O?uzdu. Hay Allah ne yapaca??m ben ?imdi. . Metin de, “Olur!” dedi ve nevaleleri al?p bize gittik. Ben debelenince kalçalarımı tokatlamaya ve yumrukla kafama vurmaya başladı, “Uslu dur oruspu, sen istedin, yiyeceksin bu yarrağı ve hastası olacaksın! Artık karımsın benim, sabaha kadarda sikecem seni!” diyordu. Am?m?n dudaklar?n? aralad? akan s?v?lar? gördü. Salak kafam ne telefonunu almış, nede telefonumu vermiştim Daha sonra 2 ay boyunca her Pazar aynı saatteki otobüse bindim, duraklarda bekledim ama onu bir daha göremedim. Biraz sonra alışmıştım ve kendimi oruspu bir kadın gibi hissediyordum. Neredeyse bir süre yarak başıyla sikti sadece. yeni gelenler tereddütsüz kucağına aldı diğeride götteki yerine yerleşti çok sert darbelerle köküne kadar sokuyorlar ve aynı sertlikte geri çekiyorlardı ama canan hiç tınmıyordu hala zevk çığlıkları atıyordu diğer dördü izlemedeydi sikleri ellerinde ortamın güzelliğini seyrediyorlardı götü siken adam . Tam bu esnada burnuma o kadar çekici bir parfüm kokusu geldi ki, sanki bir alev topu burnumdan girip kafam?n içini dola?t?ktan sonra bacaklar?m? titreterek ayaklar?mdan ç?kt?. Sonra bekledim küçüldü iyice ve tekrar ağzıma aldım yine uzun bi süre yaladıktan sonra boşalmadan bıraktım bu sefer . ve bir tokat attı. Hızlanıyor yavaşlıyordu harika gidiyordu. Bacaklarımda ve vücudumda hiç tüy yoktu, tam bir kadın gibi olmuştum. Metin bacaklar?ma bak?yordu, hiç oral? olmad?m, kadehimi kald?r?p, “Dostlu?a, ho? geldin!” dedim. Metinin bu sözleri beni ilk defa hissettiğim değişik bir heyecan yaşamama sebep oldu. (ALINTIDIR) . Hiç ses çıkarmadı, bir müddet sonra dirseğimi daha sert aşağıya doğru bastırdım, bir baktım ki daracık kotunda siki kazık gibi olmuş başı neredeyse dirseğime değecek. Metin beni öperken ben de yarra??n? elime ald?m, s?k?yor, s?vazl?yordum. S?rt üstü yat?rd? bacaklar?m? omzuna ald? yarra??n? bir ç?rp?da bast? am?ma. Bu arada ikimiz de okul y?llar?nda ya?ad?klar?m?zdan hiç bahsetmiyor, evli barkl? olgun iki adam tavr?nda idik. Du?unu ald? giyindi dudaklar?ma bir öpücük kondurdu. . hiçbiyerim tutmuyordu. Hızlandıkça acıtıyordu. biran sessiz kaldım daha önce birkaç deneyimim olmuştu aslında ama bu kadar büyüğünü almamıştım hiç. hemen kafamı hafiften yukarı kaldırdım ve caktırmadan hatunun omuzlarından bastırmaya başladım. sonra benim gevezinin başını hafiften içine doğru ittim aaaaahhh die bi ses çıkardı eşi hamit hemen yarağını ağzına verdi o yarağı emerken bense hafif içine giriyordum götten onun daha fazla bağırmasını istedim bi an ve olanca gücümle bastırıp götünün derinleklerin idoğru yol almamla nur ağzında yarakla bağırması bir oldu o kadar canı yanıyor v eaşırı zevk alıyordu her yeri titriyordu ağlamaklı bi se tonu ile kiracı kocamm geçir die bağıroyordu. Metin’in bu sözü üzerine bende hadi dans edin de görelim deyince, Metin kalk?p playera bir cd koydu. . semih nerde dedim. Yarra?? eskisinden daha iri ve kal?nd?. eşimi ususl usul soyup karşısına geçtim striptiz yapmaya başladım. Vildan’?n belini kavrayan benim ellerimin üzerine ellerini koyarak kar?s? ortam?zda dans etmeye ba?lad?k. Yalandan nefret etti?im için Vildan’a parfüm konusunda do?ruyu anlat?nca sempatisini kazanm?? olaca??m ki di?er elimi de kendi eliyle tutup beline koydu. 10 dk yaladıktan sonra yüzüstü yatırdı ve karnıma yastık koydu . Bu esnada Metin’e kar?s?n?n arkas?na geçmesini i?aret edince ne yapmak istedi?imi anlam?? olacak ki hemen e?inin arkas?nda yerini ald?. dudak dudağa öpüşürken ellerim vucudunda gezmeye başladı. e?im içerde hazr?rl?k yaparken abim arada götümü ok?uyor sikinide bana ok?at?yordu ve seyret bu gece kar?n? nas?l sikecem deli edecem onu yarra?a doyuracam diyordu…?lg?nct? ama ben? accay?p tahr?k ed?yordu sözleri… derken e?im get?rd? ?cecekler? mezeler? masaya? donatt? ?cmeye baslad?k. eg?ld?m kar?mla b?rl?kte ab?m?n o koca yarrag?n? ?k?m?z b?rden yalamaya cal?s?yorduk arada b?zde opusuyorduk ama ben? h?c boyle optugunu hat?rlam?yorum…oyle arzulu ve ?stahl? opuyordu k? ben? sorma…sonra ab?m had? guzeller?m kar?lar?m yalay?n bakal?m d?yordu sonra b?rden ald? f?dan? kucaqg?na dogru oturttu ve s?k?n? am?na dogru yerlest?rd? ooohhhh d?ye b?r ses c?kard? ab?mle kar?m b?randa…. Sikini kremledikten sonra götüme öyle bir güzel kayd? ki, hiç böyle zevk ald???m? hat?rlam?yorum. SLM ARKADAŞLAR BU HİKAYEMİ DAHA YENİ SONLANDIRDIĞIM KEYİFLİ BİR HAFTASONUMUN MACERASI OLARAK ANLATMAYA ÇALIŞACAĞIM BEN SİTANBUL BOSTANCIDAN GÖKHAN MASAJ SALONUMU KAPATTIKTAN SONRA ARAYAN MÜŞTERİLERİME HALA HİZMET VERMEKTEYİM GEÇİM STANDARTIM YÜKSEK OLDUĞU İÇİN BİR İŞE GİRMEYİ DÜŞÜNDÜM YAKLAŞIK 1 YILDIRDA ÇALIŞIYORUM ŞİRKETTE KORAY ADINDA 38 YAŞINDA BİR MÜDÜRÜM VAR ARAMIZ O KADAR İYİ Kİ BANA ASLA İSMİNİN DIŞINDA HİTAP ETMEMİ İSTEMEDİ BAZI AKŞAMLAR EŞİ YEMEK HAZIRLAR BENİDE DAVET EDERLERDİ İŞYERİNDE YAKLAŞIK 4-5 AYLIKTIM MÜDÜRÜMDE Bİ TUHAFLIK HİSSETMEYE BAŞLAMIŞTIM PORNOYA BAKARKEN GAY SİTELERİNDEN GÖZLERİNİ AYIRAMIYORDU O SİTELERE BAKTIĞINI GÖRÜNCE KENDİ KENDİME İSTERMİSİN ADAM ORADA NİYETLENİP ABDESTİ BENLE BOZSUN DİYE TIRMIYORDA DEĞİLDİM HANİ AMA DURUM SANDIĞIM GİBİ DEĞİLDİ BİRGÜN BU SİTELERDE GEZİNİRKEN GÖKHAN DEDİ BANA EFENDİM KORAY DEDİM BAK DOSTUM BURAYA GELELİ 4-5 AY OLDU DERKEN BEN AHA ŞİMDİ YANDIK BANA NİYETLENİYOR GALİBA DEDİM BEN SANA ÖYLE BİR SIR VERMEK İSTİYORUMKİ SIR TUTUP TUTMADIĞINA EMİN OLAMIYORUM AYIP EDİYORSUN BENDE SIRRIN MEZARDA BİTER DEDİM BEN ÖYLE DEDİKTN SONRA BEN BU GAY SİTELERİNDE NEDEN GEZDİĞİMİ MERAK ETTİNMİ HİÇ DEDİ YOOO HAYIR NİYE MERAK EDEYİMKİ KENDİ ZEVKİN TERCİHİN DEDİM AMA EVLİSİN VE DİKKATLİ OLMALISIN DEDİM İŞTE BENİMDE SENLE KONUŞMAK İSTEDİĞİM KONU BU DEDİ HAYIRDIR BİRAZ DAHA AÇIK KONUŞURSAN SEVİNRİM DEDİM GÖKHAN BEN YARAK YALAYAN O YARRAĞI GÖTÜNDEN İÇİNE ALAN ERKEKLERDEN OLMAK İSTİYORUM AMA SENİNDE DEDİĞİN GİBİ GÜVENİLİR BİRİ ÇOK ZOR BU DURUMDA DEYİNCE KORAY DOSTUM SENİ ÇOK İYİ ANLIYORUM AMA BENDEN NE YAPMAMI İSTİYORSUN DAHA AÇIK OLURMUSUN DEDİM O DA BENİM ONU SİKMEMİ İSTEDİ BEN EVİMDE YANLIZ YAŞIYORUM BU 4-5 AY ZAMAN ZARFINDA 3-4 KERE BANA GELMİŞ KAFALARIMIZI DEMLERDİK SANA GİDELİMMİ DEDİ NE ZAMAN ŞİMDİMİ DEDİM EVET NOLUR YA İNAN ÇOK FENA İSTİYORUM YA SANKİ İÇİME KADIN KAÇTI DİYİNCE OK O ZAMAN GİDELİM DEDİM BAK BAŞTAN SÖYLİYİM SAKIN HA BANA NİYETLENME OYARIM DEYİNCE PİS PİS SIRITARAK ZATEN BENİ OYMAN İÇİN GİDELİM DİYORUM OĞLUM DEDİ NEYSE UZATMAYAYIM BENİM EVE GELİNCE BUNUN İLK İŞİ DAHA KAPIDAN GİRER GİRMEZ BU YARRAĞIMI AVUÇLAYIP PANTALONUN ÜZERİNDEN OYNAMAYA BAŞLADI BENİMKİNEDE EL DEĞMESİN HEMEN ŞAHLANIYOR OOOOOO HAAAARRİİİİKAAAAA DİYEREK KEMERİMİ ÇÖZDÜ FERMUARIMI İNDİRDİ YARRAĞI ÖZGÜRLÜĞÜNE KAVUŞTURDU OOOOOFFFFFF ŞUNA BAK MUHTEŞEMMMMM HHIIIMMMM MMMM DİYEREK GIRTLAĞINA KADAR SOKTU AĞZINA EVDE YAKLAŞIK 2-3 SAAT SEVİŞTİK GERÇEKTENDE ADAMIN İÇİNDE KADIN VARMIŞ KADINLARA TAŞ ÇIKARTIRCASINA SEVİŞTİ BENLE BU BÖYLE Bİ KAÇ KERE DAHA DEVAM ETTİ GEÇEN HAFTA CUMARTESİ SEVİŞTİKTEN SONRA BURCUYU SİKMEK İSTERMİSİN DEDİ BURCU KİM DEDİM YUHHH BİZE GELMEYELİ YENGENİN ADINI MI UNUTTUN İYİ DE BURCUYU NASIL SİKMEK İSTERMİYİM BEN ONU ANLAMADIM DEDİM YAHU SENDE BAZEN GERÇEKTEN STOP EDİYORSUN HE BENİ SİKE SİKE KADIN SİKMEYİMİ UNUTTUN DEDİ BENDE YOK BE YANİ NASIL SİKİCEM Kİ ÖYLE BİŞEY SEN TEKLİF ETSEN SENİ BOŞAR SONRADA ÖLDÜRÜR BEN TEKLİF ETSEM BENİ ÖLDÜRÜR DEDİM MERAK ETME BEN AYARLIYCAM CUMA GÜNÜ BİZE YEMEĞE GEL DEDİ (BU HAFTANIN CUMASINDAN BAHSEDİYOR) OK NASIL AYARLAYACAKSAN BENDE MERAK ETTİM DEDİM VE CUMA GÜNÜ KORAYLA BERABER İŞTEN DİREKT EVLERİNE GİTTİK BURCU SÜPER GİYİNMİŞ BİR VAZİYETTE BİZİ KARŞILADI KORAYA GÜZEL BİR DUDAK HOŞGELDİN YAPTIKTAN SONRA BANADA HOŞGELDİN DEYİP YANAK YANAĞA ÖPÜŞTÜK HE MERAK HEM HEYECAN İÇERİSİNDE SANKİ İLK DEFA EVLERİNE GELİYORMUŞUM GİBİYDİM NEYSE YEMEKLER YENDİ İÇKİ FASLINA GEÇİLDİ MÜKELLEF SOFRA EŞLİĞİNDE KAFALAR ÇAKIRKEYF OLMAYA BAŞLADI BURCU MUTFAĞA GEÇTİKTEN SONRA GÖKHAN SENİN UYKUN ÇOK AĞIR VE HİÇBİRŞEYE TEPKİ VERME SONRASI ÇOK GÜZEL OLCAK DEDİ BURCU MUTFAKTAN GELİYORDU KONUŞMASINI KESTİ OF HAYATIM YA GELSENE YANIMA HERŞEYİMİZ TAMAM ESİĞİMİZ YOK SEN EKSİKSİN SADECE DEYİP BURCUYU YANINA ÇEKTİ KORAY BENDE OOOOOOHHHH ALLAH MUHABBETİNİZİ ARTTIRSIN BARİ BEN KALKAYIM HEM UYKUM GELMEYE BAŞLADI DEDİM HEM BURCU HEM KORAY YOK YA NEREYE GİDİYORMUŞSSUN BU KAFAYA YOLDA SIZIP KALACAN SONRADA BAŞINA NE GELİR ALLAH BİLİR DEDİ NE GELCEKMİŞKİ BAŞIMA ERKEK ADAMIM BEN DİYİNCE HEEE BİLİRİM UYUDUGUN ZAMAN NE KADAR ZOR UYANDIĞINI MİLLET O KADAR ABAZAKİ ERKEK BAYAN DİNLEMİYOR DİYEREK BANA GÖZ KIRPTI AHA DEDİM İŞARET GELDİ SAOL BE AMMA MORAL VERİYORSUN AKŞAM VAKTİ DEDİM SİZ BEN GİTMEDEN BAŞLADINIZ OYNAŞMAYA DİYİNCE OĞLUM SEN RAHAT OL ZATEN BİRAZDAN BİZİ DUYMAYACAK ŞEKİLDE UYURSUN BİZ RAHATIZ MERAK ETME DEDİKTEN SONRA NEYSE O ZAMAN BEN ŞURAYA KIVRILAYIM DEYİP GÖZLERİM HAFİF KAPATARAK OLACAKLARI İZLEMEYE ÇALIŞIYORDUM KORAY İCRAATA BAŞLADI BİLE BURCUNUN BOYNUNU DUDAKLARINI ÖPÜP KOKLAŞMALAR DERKEN BURCU RAHAT DUR YA ADAM UYANACAK ŞİMDİ AZDINMI AKŞAM AKŞAM DEDİKTEN SONRA KORAY AZDIM VALLA HEM GÖKHAN TOP ATSAN DUYMAZ UYKUSU O KADAR AĞIRKİ ŞİMDİ GÖTÜNÜ PARMAKLASAM UYANMAZ WALLA DEDİ BURCU DELİSİN SEN DİYEREK KIKIRDAMAYA BAŞLADI AMA BENDE KORKU SARMAYA BAŞLADI ÇÜNKÜ GERÇEKTEN GÖTÜMÜ PARMAKLARSA DİYE DÜŞÜNÜRKEN BURCU HADİ O ZAMAN ODAMIZA GİDELİM DEDİ KORAYDA AŞKIM NOLUR BURDA SEVİŞELİM SENİ BİRİSİNİN YANINDA SİKMEK ÇOK ZEVKLİ GALİBA HER NE KADAR UYUYOR OLSADA UYANIKMIŞ GİBİ DÜŞÜNÜRÜZ NASIL OLUR BURCUDA NE BİLİYİM YA BENİDE ATEŞ SARDI UYANIRSA HEM REZİL OLURUZ HEMDE BEN DAHA YÜZÜNE BAKAMAM GÖKHANIN İŞİ RİSKE ATMAYALIM GEÇELİM İSTERSEN ODAMIZA DİYE SÖYLER SÖYLEMEZ KORAY DUDAKLARINA YUMULDU AMINI GÖĞÜSLERİNİ AVUÇLAYARAK FELAKET AZDIM KOOOORRRAAAAYYYY DİYE İNLEMEYE BAŞLAMIŞTI BİLE BURCU KORAY BURCU DEDİ GEL GÖKHANLA OYNAYALIM BİRAZ Bİ HALT HATIRLAMAZ YARINA MERAK ETME AŞKIM DEDİ MANYAKLAŞMA KORAY BEN ÇOK KORKARIM DEDİ BURCU AMA KORAY YOK BE HAYATIM BAK DEDİ ELİNİ YARAGIMDA GEZDİRDİ BAK OKŞUYORUM ADAMDA TIK YOK DEDİ GÜLEREK AMA BU ARADA BENİM YARRAK ÇOKTAN KALKMIŞTI O ELLEMEDEN ÖNCESİNDE YAPMA NOLUR BAK KOCAMAN OLMUŞ UYUMUYOR BENCE DEDİ BURCU AŞKIM YA SAÇMALAMA BAK ADAMIN GÖTÜNÜ PARMAKLATCAKSIN ZORLA DEDİ KORAY GEL AÇALIM PANTALONUNU HEM PANTOLONLA UYUDU YARDIMCI OLMUŞ OLURUZ DEDİ KORAY KEMERİMİ ÇÖZÜP FERMUARIMI İNDİRİRKEN BURCU OOOOFFFF YAAA BİZ NAPIYORUZ BÖYLE AMA ÇOK HEYECAN VERİCİ ADRENALİN DOLU DİYEREK YERDE YANIMA DOĞRU YAKLAŞTI KORAYDA PANTALONU ÇIKARIRKEN YANLIŞLIKLA OLMUŞ GİBİ KİLODUMUDA AŞAYA İNDİRİP YARRAĞIMI SERBEST BIRAKTI BİR ANDA BURCUNUN AĞZINDAN BU NE YA DİYE BİR SES ÇIKTI KORAYDA PARDON AŞKIM YA DİYEREK KİLODUMU YUKARI ÇEKEREK PANTALONUMU ÇIKARTTI BURCUDA AŞKIM KALINMIŞ YARRAĞI DİMİ DEDİ KORAYDA YARRAĞIMI KİLOTTAN AVULAYARAK KALINDIR BENİM ARKADAŞIMIN YARRAĞI DEDİ BURCU YAPMA YA UYANACAK NAPIYORUZ BAK GİDİCEM ODAYA HE DEDİ O ESNADA KORKMA AŞKIM YAKLAŞTIR YÜZÜNÜ ISIRSAN BİLE UYANMAYACAK MERAK ETME ÇOK AĞIR UYKUSU YA İNAN BANA DEDİ KORAY BURCU DA NERDEN BİLİYOSUN YA SANKİ ONLA YATMIŞSIN GİBİ KONUŞUYORSUN DEDİ AŞKIM DEDİ KORAY BİRGÜN ŞİRKETTE UYUMASINA İZİN VERMİŞTİM UYANDIRANA KADAR GÖBEĞİM ÇATLADI ORDAN BİLİYORUM YA NERDEN BİLEYİM DEDİ GEL BURYA DEDİ GENE ÖPÜŞÜP KOKLAŞMAYA BAŞLADILAR BENDE YARAK DİMDİK VAZİYETTE OLACAKLARI İZLEYİP DURUYORUM ŞEYTAN DİYO KALK İKİSİNİDE SİK DİYO AMA KORAY SENİN UYKUN AĞIR SABIRLI OLCAKSIN DEYİŞİ FRENE BASTIRIYOR BENİ ARTIK BACAKLARIMIN ÜSTÜNDELER NEREDEYSE KORAY BURCUYA AŞKIM YALAMAK İSTERMİSİN DEDİ NEYİ DEDİ BURCU KORAY GÖKHANIN YARAĞINI DEYİNCE BURCU NE BİLEYİM YA GÜZEL BİR DURUŞU VAR AMA İŞİN UCUNDA REZİL OLMAK VAR YA BİŞEY OLMAZ SEN YALA BEBEĞİM SEN YALARKEN BENDE SİKERİM SENİ İKİ ERKEK BECERMİŞ OLURUZ HE NE DERSİN BURCU İYİDE İKİ ERKEK BECERMİŞ OLMUYORMUSUNUZKİ BU UYUYOR KORAY UYUYOR AMA YARAĞA BAKSAN MAŞALLAH DİMDİK AYAKTA DEDİ BURCU KİLODUMU LASTİKLERİNDEN TUTUP SADECE YARRAĞIMI ÇIKARDI İNDİRMEDEN AŞAĞIDAN YUKARI İKİ KERE YALADI SONRA KAPATTI KORAY NOLDU DEDİ BURCU BİLMİYORUM AMA HOŞUMA GİTTİ RAHATSIZ OLDUM KAPATTIM OFFFF BİTANEM YA BENİM YARRAĞIM FARZET ZEVKİNİ ÇIKART AL AĞZINA DİYEREK KİLODUMU TAMAMEN ÇIKARDI KORAY NEYSE BURCU ARTIK RAYDAN ÇIKMAYA BAŞLADI ÖYLE YALAMAYA YARRAĞIMIN TEPESİNİ ISIRMAYA BAŞLADIKİ ARTIK İKİ ERKEK ARASINDA KALMIŞ OROSPU GİBİ VAZİFESİNİ YAPIYORDU BU HERİF UYURKENDE BOŞALIMI ACABA DEDİ BURCU KORAYA KORAYDA NEDEN SORDUN AŞKIM DEDİ BURCU BU YARRAĞI İÇİME ALCAM BOŞALACAKSA İÇİME BOŞALSIN ÇOK GÜZEL Bİ ŞEY BU YA DİYEREK YARRAĞIMI KÖKÜNDEN KAVRAYARAK AMININ ETRAFINDA GEZDİRİP İÇİNE DOĞRU YAVAŞ YAVAŞ KAYDIRARAK OTURDU OOOFFFF YAAAA BEN NAPIYORUM SEN AZDIRDIN BENİ ADİ HERİF DİYEREK HEM KORAYA SÖYLENİYOR HEMDE AAAAHHHHHH OOOOHHHHH DİYEREK BİNEK ATA BİNMİŞ JOKEY GİBİ TEPİNİP DURUYOR ÜZERİMDE BEN ZOR TUTUYORUM KENDİMİ NEYSE BU BOŞALIYOR GALİBA AŞKIM ÇILDIRDIM KUDURDUM OROSPU OLDUM SİKİN BENİ AAHHH OOOHHH IIIHHH HHHIIIMMMM MMMMIIIIHHHH DİYEREK BOŞALIRKEN BENDE BOŞALDIM AMA NE BOŞALMAK SANKİ 6 AYLIK SPERM BİRDEN ÇIKMIŞ GİBİYDİ OOOFFFFF KORRAYYY NAPTIK BİZ YA AMA SÜPERDİ DEDİ YARAĞIMDA İÇİNDE VE HALA ÜZERİMDE MAYIŞMIŞ VAZİYETTE KORAY BİŞEY SÖYLESEM KIZARMISIN ACABA DEDİ BURCU KORAY SÖYLE BİTANEM NİYE KIZAYIMKİ RAHAT OL AŞKIM DEDİ BURCU KORAY BEN GÖKHANLA CANLI CANLI SEVİŞMEK İSTİYORUM DERKEN KORAYDA ADAM ÖLÜ DEĞİLDİKİ SEVİŞTİN YA DEDİ BURCU NİYE KIZIYORSUN HAYATIM YA BEN DOYMADIM ÇOK GÜZEL DOLDURDU İÇİMİ VE BEN ALTINDA ÇIRPINARAK DELİ GİBİ ÇIRPINIP BOYNUNA SARILARAK SEVİŞMEK İSTİYORUM O DA YARRAĞINI AMIMA ÇARPARAK POMPALAMASINI İSTİYORUM DEDİ KORAYDA O ZAMAN GECE BERABER YATIN SABAHA KADAR SENİN OLSUN DEDİ BURCU YAHU ADAM UYUYOR NE İŞİME YARAR BEN YARIN EVDE KALSIN SEN MÜDÜRÜ DEĞİLMİSİN UYDUR BİŞEYLER KALSIN BURDA DEDİ KORAY TAMAM BİTANEM HALLEDERİZ SABAH DEDİ HADİ UYUYALIM DEDİ BURCUYLA ODALARINA GİTTİLER KORAY BATTANİYE İLE GERİ GELDİ BANA NASILDI DOSTUM DEDİ BENDE BU NEYDİ YA Bİ AN ÖLDÜM CENNETTEYİM SANDIM HE YENGEM SÜPER YA SÜPERDİR BENİM AŞKIM DEDİ KORAY YARIN İŞE GELMEYECEKSİN DE NE UYDURALIM SABAH DEDİ KORAY BEN BİLİYORUM HALLEDERİM SABAH MERAK ETME SEN DEDİM BU GİTTİ YATTI NEYSE SABAH OLDU BEN UYANDIM BUNLAR MUTFAKTA FISILDAŞIYORLARDI BEN GİRİNCE SUSTULAR OOOOFFFF BAŞŞŞIIIMMM DİYEREK MUTFAGA GİRDİM KORAY NOLDU GÖKHAN Bİ KAHVE İÇ OTUR DEDİ YOK BE DOSTUM BEN ÇIKAYI BU SABAH İŞE GELMESEM HEM C. Sertçe beni sırtüstü çevirdi ve beni altına aldı, dudaklarıma yapıştı. Markas?n? söylersen e?ime de alaca??m’ deyince bir müddet bocalad?m. Metin, “Ulan am?na koyum, koskoca ?stanbulda sikecek do?ru düzgün bir oruspu bulamad?k, bir tane bile düzgün bir?ey olsayd?, en az?ndan birlikte sikerdik!” dedi. Nefes nefeseydik ikimizde. Ben de, “Yaladık ibne mi olduk lan? Arkadaşımsın diye, istedin diye yaptım! Bu konuyu kapatalım!” dedim. Heyecanlanm??t?m. . Konuşa konuşa yürürken bir apartmanın önündeki merdivenlere oturup sigara içmeye başladık. Yatak odas?na gittik ben yata?a s?rt üstü yatt?m o ayak ucuma oturdu. Yanıma gelip özür diledi. Biryandan da sikimle oynuyordum ve arada bir parmağımı göt deliğime değdiriyordum. Önüne e?ilip yarra??na sar?ld?m, nas?l özlemi?im ama, deli gibi yal?yordum

Sure:
Etiketler: ,,,,

Category:

Oral porno

Leave a Reply